Belsii_20 Merhaba 38+2 günlük hamileyim. Doktorum alttan muayene falan yapmadan gebelik şekerim nedeniyle insülin kullandığım için normal doğum yapmayacağımı söyledi. Cuma gel hemen alalım dedi. Bebeğim iri bir bebek değil 3.100 gr. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı? Özel olduğu için sezaryen doğuma mı teşvik ediyor emin olamadım 🤦🏻♀️
Cemresra Belsii_20 bende insülin kullanıyorum devlete gidiyorm kimse bana normal yapamazsın demedi aksine her gittiğimde normal doguma tesvık edici seyler anlatıyorlar ben daha 32 deyim ama sekerımde ınsulıne ragmen yuksek
ebru_d_ Belsii_20 benimde bi arkadasim insulin kullaniyordu gebeliginde sezeryan dogum onerdi doktor ve devlete gidiyor normalde devlet pek sezeryan demez sonucta 🙏 2600 gr falan dogmustu bebegi, cok sukur saglikli ve iyilerdi, hemen de toparlandi oyle
Aasya Belsii_20 gebelik şekeri olduğu ıcın 39. Hafta geçmeden doğum yapılması lazımmış bende de şeker var ama sunı sancıyla normal doğum denıldı sonrası duruma göre belırlenır sanırım ama dırek sezeryan demeleri çok saçma
Cemresra ebru_d_ simdi calısabılır raporu almaya geldim doktoruma soracam bende hep oyle duydum ama kimse bana sezaryen demedi ikinci gebelıgım ilki normal ondan mı acaba
Belsii_20 Aasya Evet ben de ona takıldım. İri bir bebek olmamasına rağmen omuz yapıları geniş oluyormuş ve çok fazla takılma yaşanıyormuş doğum esnasında. Yani doktorun söylediği bu.
Aasya Belsii_20 bu durum çatı genişliğiyle alakalı değil mi ama yani hem çapaya gittim hem özele çatı muayenesi de yapmadılar ama ıkısıde aynı seyı soyledı.sunı ıle normal doğum dedıler.sızde başka doktorlara sorun ıstersenız sızın ıcın daha ıyı olur.sezeryan sonrakı seçenek olmalı bence