Hayırlı akşamlar güzel İnsanlar,
Yarın doğması gereken oğluşum hala gelme gibi niyeti yok 🤣 onu geçtim haftalardır doğumu düşünmekten kafayı yedim galiba, kendimi kandırmaya calışsamda çok korkuyorum 😓 bu korkuyu nasıl yenerim hiç bilmiyorum. Herkes doğumu o kadar kötü anlatıyor ki korkmamak imkansiz gibi bişey, bi yanda icimde kocaman bi mutluluk bi yanda kocaman bi korku 😟