Aytaj7 bnmkı hep uyuyo😂😂her gıttıgımde bır kere ayak oynatıp yuzunu kptıo yada hareker edıo ultro karanlık ben anlamıom😂cunkı suan 23 haftadayım baya hıssedıom sureklı ama met vuruslar degıl kalbıde en son gıtıgımde nst gırdım bebek hareket ermıo dedım 140 gozukuodu bebegın kalbı bı ara 120 oldu korkudan öldüm oda stajyer kullanmayı bılmıomus normal ultrasyon getırdı hersey yolunda dedı