AlyaEkmen_ randevum yoktu ramazan ayından beri her hafta bakmama rağmen hiçbir şekilde randevu alamadım ne 182den ne de mhrsden talep olusturdum boşluk olursa hemen alayım sıramı diye o da olmadı önceden randevu alamıyorum diye bakıyordu ordan giriş yaptırınca bu sefer alışkanlık haline getirdin az bekle dedi beklemeden çıktım geldim sonuçta keyfimden randevusuz gitmedim ki randevulu gelenlerin hakkına girmeyeyim diye de öğlene kadar bekledim onlar bitince ben girerim diye randevulu bakmıyormuş bile ben orda beklerken hepsi sıra almış ordan öyle çağırıyormuş sonradan öğrendim sinirlenip çıktım şuan özel doktor arıyorum