Deletedmom27362 25 haftalık gebeyim ve hemeroid olmuşum arkamda kocaman bir et parçası inanılmaz acılar içinde ağlıyorum zaten erken doğum riskim de vardı çok korkuyorum bu durumu yaşayanlar ve bu durumu atlatanlar paylaşırsa en azından moral olur bana
Dilekcnkn Deletedmom27362 Canım benim vardı ama o kadar değil , doğumdan sonra şişti doktorum fitil ve krem verdi geçti şükür sende genel cerrahi bölümüne git veya doktoruna söyler fitil yazar doğumda iyice kötü olmasın ve kabız olmamaya çalış.
ikincifindik Deletedmom27362 verilen kremleri masaj yaparak işaret parmağınla makatın içine yapmalısın. İçerde yırtık oluştuysa onu iyileştirecektir
Deletedmom27362 Dilekcnkn sağol canım ama benimki baya badem büyüklüğünde olmuş bugün hiç tuvaletimi yapmadım ağrısından genel cerrahiye gittim iki krem verdiler onu kullandım bugün ama geçmiyor yarın kendi doktoruma gidicem gerekirse anestesiyle temizlesinler orayı çünkü artık dayanamıyorum
Deletedmom27362 ikincifindik çok açıyor duramıyorum acıdan bugün ilk defa sürdüm daha kremi inşallah hemen etki eder