Cck Benim oldu 6. Haftada başladı kanama. Ara ara oldu. Bazen daha yoğun(pıhtı şeklinde) bazen daha az ve kahverengi şekilde. Birkaç hafta sürdü. Doktor içeride kanama alanı oluştuğunu, progestanı fitil şeklinde kullanmamı, bol su içmemi ve dinlenmemi söyledi. Eğer bu kanamanın hepsi birden gelirse beraberinde bebeği de sürükleyebilir dedi. Progestanı kullandım, dinlendim bir sonraki muayenemde kanama alanının dağıldığını söyledi. Düzeldi şükür şu an 31 haftalığım. Stres yapmayın doktor tavsiyelerini dinleyin. Gerekirse farklı bir doktora da görünün.