Anneler iyi akşamlar. Bir şey sorcaktım da eğer bilginiz varsa cevaplarsanız sevinirim. 27+3 günlük hamileyim bu zamana kadar hep devlete muayeneye gittim doğumum özelde olsun istiyorum. Acaba devlette doğuma kadar muayeneye gitsem doğuma da özelde kaydımı açtırsam kabul ederler mi bi de normal doğum veya sezeryan olduğunu ne zaman anlar doktor