Kayserilianne Ne güzel sakin sakin yapmış. Benim doktorda biran önce muayene edip göndereyim derdinde….
Slvmslu Kayserilianne Her doktor aynı olmuyo malesef.Benim her muayenem 40 dk sürüyor uzun uzun konuşuyor anlatıyor dinliyor.Ultrasonda bebeğin her ayrıntısını tek tek kontrol ediyor.
Anemoniasp Yazınız için teşekkür ederim. Benim sadece bu vajinal muayenelerde canımı yakan o spekulum denilen plastik aleti yerleştirmeleri. Geçen ultrasonla o aleti koymadı canım yanmadı. Çatı muayenesinde de o alet olmayacaksa zorluğu yoktur bencede.
Slvmslu Anemoniasp Bende travma olan bir alet kendisi 10 günlük evli iken kadın doğum doktoru haber vermeden bilgilendirmeden smear testi yapmıştı onunla.10 dk yürüyememiştim o acı hala içimde duruyor sanki.O aletle tanışan birine çatı muayenesi yok hükmünde bence hiç hiç hissetmezsin.
Papatyam63 61hnd yokkk deseydiler bacigini sokuyorlar 😄😄 çok abartiyorlar yok elini hepsini kudular yok kolunu koydular çok acıdı anı kibar insanlar var bide abartan ben 5 defa muane oldum hiç birinden acı yoktu
61hnd Papatyam63 sorma ya milleti korkutmaktan başka bişey yapmıyorlar 🤷🏻♀️ Çok şaşırmıştım kol ne demek çekip bebeğide alaydı o zaman biz bırakmadan😂😂😂 valla ben pozitif şeykeri duyunca benimde Allahın izniyle rahat geçicek