lina1233 Ayseecrin ayşe hanım çok geçmiş olsun dua edeceğim Allah yardımcınız olsun.. sağlıklı dönecek inşallah bebeğiniz 🙏🏼 Bu durum anne karnında mı olmuş doğduktan sonra mı ?
Ayseecrin Tugceayse 39+6 bebek icimde şişmiş ödem almış oda zorla çıkardılar çeke çeke 3 doktorla anca çıkardılar uzun sürdüğü içinde oksijensiz kalmış
lina1233 Ayseecrin endişelenmeyin hiç anne karnında uzun süre oksijensiz kalmadığı için bebeğiniz iyileşicek çok şükür 🙏🏼 Keşke bu durumda hemen sezaryane alsalar Allahım ya 🙏🏼🙏🏼