Kızlar kürtaj olalı 38. Günüm 9 gün önce doktora göründüm patoloji sonucum temiz ve kan değerim 0,2 çıktı yani sıfırlanmış ama adetim 30 günde bir gelirdi gelmedi doktor muayene etti rahim duvarımin kalinlastigini ve Bi iki güne geleceğini söyledi aradan 9 gün geçti hala adetim gelmedi ama benim aşırı bel ağrım var ve sık idrara çıkıyorum daha doğrusu var gibi hissediyorum gidiyorum ama bir iki damla birsey çıkıyor ve idrarimi yaparken acı hissediyorum büyük ihtimal enfeksiyon var demin de idrar yaparken hafif pembeye çalan kan gördüm ama idrar yaparken farkettim zaten gözle görülmeyecek kadar açık bir pembeli ben bunu en son gebeligimi öğrenmeden önce yaşamıştım doktor randevum 1.5 hafta sonra ne yapacağımı bilemedim 9 gün önce beta 0.2 çıktı şuan yükselmiş olma ihtimali gebelik durumu olabilir mi kan gibi görmem beni yine korkuttu enfeksiyon mevcut ne yapmalıyım