[silindi] bebekkaradag yapanları duydum ama çok riskli bir durum ben göze alamazdım🙄 Hem de çok zor bir doğum oluyormuş
ZeykemKaya bebekkaradag yapılıyo evet ust komsum 2 tane cocuguda oyle dogurmus once popodan doguyomus onra ayaklarmıs vay be allahın hıkmetı
Yas35 Yapılabilir fakat zor bir doğum. Makat gelişse şansa bırakmayıp sezeryanla alınması daha uygun oluyor
Bahar54 Yurtdıșında yapiyorlar ama burda doktorlar onu goze almazlar hatta dogum yaptirmayi bile reddedebilirler birsey olursa sorumlulugu agir olur cunku :/
ZeykemKaya bebekkaradag canım 2.500 dogmus bırısı dıgerını bılmıyorum sımdı buyukler tabı ama ben hayret etmıstım anlatınca
2prensessannesi bebekkaradag nerde yasiyorsunuz canim ben kocaelideyim burada ozel bir ebe var cocugu anne karninda donduruyor bas gelis oluyor. Arkadasim oyle dogum yapti . İnstagramda bahartadinda gebelik diye sayfasi var yesim uslu ona danis istersen. Baska illerede gidiyor
bebekkaradag ZeykemKaya Çünkü kilo ne kadar az olursa o kadar kolay ve risksiz oluyor diye biliyorum. Benim de 34. haftam ve kızım ters duruyor. Normal doğum isteyen biri olarak çok üzüldüm😢 tüm ihtimalleri araştırıyorum
ZeykemKaya bebekkaradag ben olsam cesaret edemem rıske atma doktorunu dınle. Spınal sezaryan var ne guzel en guzelı.
Asu bebekkaradag aynı durumdayız 😞 34. Haftamdayım, ilk doğumum normal olmuştu bunda da normal olsun istiyodum ama doktorum daha dönmemiş dedi , çok dua ediyorum inşallah döner 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
NekwaSultan bebekkaradag Arkadaşım devlette 2 kere kordon dolanmis hem de makat gelis olmasina ragmen normal doğum yaptı
Zeynepreyyan Ters gelen bebeği bazen doktorlar döndürebiliyor ya da sanciyla beraber dönen bebeklerde oluyormuş. En iyi yorumu doktorun yapar