eses58 benim miyomum histeroskopi ile alındı. Ancak ilkinde bence rahim açıcı hap vermedikleri için çok ağrılarım oldu. İkincisinde ise benim içim çok daha rahat bir ameliyat doktorlar içinse çok zor bir ameliyat olmuştu. Ancak çok şükür miyom tamamen alındı ve 2 ay sonra hamile kaldım. Su an 7 haftalık hamileyim tabi daha çok başındayım. Ancak miyomlar ve polipler gebeliğe engel olabiliyor. Doktor ben hamilelik düşünmesem de miyomla hamile kalamazsın kalsan da düşer demişti.