TunarinAnnesi Son adet 14 ekim erken yumurtlama oldu femara ile 12 ci gün yumurtlama oldu sağ 20 mm sol 19 mm çatlama iğnesi oldum 26 ekim 14 gün Bugun test böyle sizce varmı ? Belirtim mide bulanmasi sol bacak ağrisi kasık batması göğüs ucu ağrisi https://imgyukle.com/i/kcUiao https://imgyukle.com/i/kcUszU https://imgyukle.com/i/kcUBfH
SuperrMomm TunarinAnnesi Ben hamile kalmadan 1 hafta önce test yaptığımda aynı böyle çıkmıştı sabah gidip kan vermiştim negatif çıkmıştı. 1 hafta sonra test yaptım kıpkırmızı pozitif:) bence bir kaç gün daha bekleyin 🤲🏻
nurkse TunarinAnnesi kuşum benimki de böyleydi iğne etkisi gitmiştir 😊 Kan ver istersen. Bende 12.gün bu şekilde çıktı 13.gün kanda 12 ile öğrendim
K_k1905 Büyük ihtimalle var 🙏❤️ ama yeni oldugu için silik çıkmış yarın kan tahlili verin derim ben orda ki çıkan değer çok önemli 😍
misslaviniaa TunarinAnnesi tebrik ederimm canim benmde adet yarin insAllah olmaz.bugin test yaptim ama sonuc negativ
TunarinAnnesi misslaviniaa Sıkma canını kuzum bu son adetin olsun inşAllah öyle düşün ben hep öyle düşündüm
TunarinAnnesi Happybsrn İnşAllah Canım çok şeyler denedik olmadı bu sefer olmuşdur umarim 1 kaybım var
Arzun TunarinAnnesi benim de 14. Gun erken gebelik testinde bunun gibi coook silik cikti normal test yapmadim henuz yarin tekrar edicem 16. Gun oluyor bakalim beklmesi zor em iyisi kan testi vermek kuzum