Gizem93 hamile değilim kürtaj olalı 38 gün oldu adetim hala gelmedi ama doktora gittiğimde rahmim kalinlasmis bi iki güne gelir dedi beta 0,2 cikti ama 9 gün oldu hala adetim gelmedi bende demin farkettim idrarimi yaparken aşırı yanma acı hissi var idrarima dikkat ettim acı olduğu için idrarim beyaza yakin şu tuketimim iyi fakat idrarimi yaptıktan sonra aci hissi olunca Bi iki damla pembeye çalan idrar aktı şuan bende çok korkuyorum enfeksiyon diye düşündüm bende yarın saglikocagina gidip o ilaci yazdircam Bi kere kullanınca geçiriyor zaten