Kızlar 22 haftalık hamileyim uzun zamandir enfeksiyon var idrar yollarında sadece yeşil sarı akıntım vardı ama 1haftadir kanamam da olmaya baslaid doktorum bebek ile alakalı değil enfeksiyon için ilac verdi ama gecmiyo😔 çok korkuyorum bebeğime bizeh olur diye bu durumu yaşayan varmı