Hanımlar merhaba oncelıkle
Bugun su hamilelikte ıstenilen kan testı sonucum geldi ama bısey anlamadım doktora gıdecegız fakat randevumuza var hala ö yüzden sıze bi atayım dedım
Hemoglobin 8.2
MCV 92
Glikoz galiba açlık şekeri oluyor 4.4
25 OH VitaminD 52
Yani ilk şey ben pek bısey anlamadım ama araştırmama göre açlık sekerı dusuk hemoglobin de dusuk galiba bilen varsa bıraz yardımcı olabılır mı :) randevu günüm gelene kadar merak ederim ben yoksa