Merve3913 40+2 oldum karnımda kasılma çok var sertlik gibi aniden oluyor bide vajina bölgesinde batma yanma gibi bı his var doğ belirtisi mi sizce kasıklarımda baskı var bide yardımcı olur musunuz
Senaaay Merve3913 bennde ıkı uc haftadır aynı durum var kuzum hala doğurmadım😀 doğum belırtısı bence daha siddetlidir
Mujde0808 Merve3913 kasilmalarin suresini tutun bide onla beraber gelen bi adet ağrısı oluyo ben nstdeyken oyle oldugunda sanci 100lere cikiyodu
Merve3913 Oya54 bilmiyorum ki doğum başladığını sadece bu belirtilerim var ilk gebelik bilmiyorum da nasıl olacağını gelsin de istiyorum artık 🙏 gelir mi dersin suyum
Merve3913 Mujde0808 süreyi tuttum ,5 dk bir geliyor 1 dk falan sürüyor o sırada aşırı bı ağırlık hissi oluyor ne yapacağım 🥺
Sekerhamuru09 Merve3913 bi duşa girip sancılarınızı bekleyin bence ama ihmal etmeyin doğum başlamış olabilir hafta olarakta bebiş hazır zaten sağlıkla gelsin inşallah 😊
Ozlem02 Merve3913 sancı 5 dakikada bir geliyorsa artık doğurmak üzeresiniz hastaneye gidin açılmanız da olmuştur
Merve3913 Mujde0808 dayaniyorum suanlık şimdi baktım akıntım var o normal mi ne zaman gideyim hastaneye