AbSed canım merhaba, aynı durumu birebir yaşadım.
2 aylıkken düşük yaptım, arkasından kimyasal gebelik oldu hemde 3 ay üst üste.. ve adetime 3-4 gün kala erken gebelik testlerim hep silik çizgide olsa çıkıyordu, sonra pat adet oluyordum.. hatta adet olduğum gün kahverengi akıntı geldiği gün bile erken gebelik testim silik çizgiydi…. Bence en sağlıklısı adetinizin 2-3 gün geçmesini bekleyin, doğru sonucu ozaman alırsınız❤️🤲🏻