mmerveecetinkaya ben kanama alanına sahiptim hem de 14. Haftada görüldü. Öğretmenim. Ayakta olma mecburiyetim vardı. Doktor istirahat dışında bunun yolu yok dedi, rapor verdi. sonra ara ara aktif hafif lekelenmem olunca 10 günlük istirahat yetmeyeceği anlaşıldı, şimdi izne ayrıldım. İstirahat derken tam hareketsizlikten bahsetmiyorum tabi. Şu an doktorum bana ev dışında yürüyüş vermiyor kesinlikle. Tecrübe ile sabit.