Merveelisa 37+2 yiz kontrolümüz vardı bugün kilomus 2800 boyumuz 50 cm biraz minik olucaz zayıf sanki 10 gün var doğuma 3 kilo olur inşallah minik oğlum sizlerde durumlar nasıl
H_myra1 Merveelisa 38.haftamda oglum 2.800 dü 40.haftada 3 kilo dogdu 52 cm de boyuydu bence 3 kilo olur 🤗 sezaryan mı olacaksınz
Belsii_20 Merveelisa Bize de geçen hafta 37+2 de 2.800 demişlerdi, az önce muayeneden geldik 38+2 de 3.100 olmuş son haftalarda alıyorlar içinizi ferah tutun 🙏🏻Kilodan ziyade sağlıklı olsunlar 🌸
Arzu_94 Merveelisa 37+3 de 2900 dü 39+0 da doğum olacak doktor 3-3500 arası doğar dedi gayet normal bi kg sizinde öyle bence ☺️