DenizD Ya bu sıralar garıp bır hısse kapıldım hatta garıp degıl ınanılmaz sacma Kızımın odasını yaptım dolabını duzelttım anneannesı cok guzel seyler almıs baktıkca ıcım gıdıyo o kadar sırınler kı kız cocugu esyaları tabı ayrı sevımlı ıste sac bandları falan. Sorada bana hayal gıbı gelıyo dogup bunları gıyebılecekmı acaba ıste susleyebılecekmıyım gıbı hayal edemıyorum ıcınde onların acaba heyecan mı yapıyorum korkudan mı anlamadım
eliferdem DenizD hormonlardan canım hatta bu bir mucize olduğu için insan inanamıyor çünkü bizim babamız bile doğmadan inanamayacağım diyor bana da sanki hep karnımda kalacakmış gibi geliyor:,)
Albatros35 DenizD bende inanamıyorum canım hayal edip konduramıyorum😊 duygusallıktan galiba😁 hormon hormon😁 ben evin en küçüğüyüm evlendim ama hala çocuk kalmışım gibi 😂 anneme de söyledim ben çocucuğum nasıl anne olabilicem diye😂😂😂😂 25 yaşındayım bu arada 😂😂😂😂
Pinkmom DenizD Ah ah sormayın bende bugün tekrar düzenledim dolabını kıyafetlerini nasipse 2 haftamız kaldı ama bana sanki hayal rüya gibi geliyo aklıma bazen saçma sapan kötü şeyler geliyo:( saçma sapan değişken ruh hallerine içine girebiliyorm
Sakaryali54 Albatros35 ah bu Hormonlar bnde evin kucuk kiziydim kmse demezdi hilal evlencek de anne olcak dye.suan 20 haftaligim hayal gbi geliyo bana hersey.bi de zor geciriyorm kusma bulanti falan hic gecmicek gbi sanki ay ne bilm sonra aglayasm geliyor
slmdnr heyecandan canim ben de evlendigimde yeni esyalar yeni ev bunlar benim mi hayal mi diye dusunmustum simdi renklerinden bile skldm :)
bulutunannesi Benim ikinci bebeğim olacak nasipse. Bana çok tuhaf geliyor. İkinci kez anne olmak 😯 bide nasıl idare Edicem düşüncesi ☺️ Birde kızım olsun çok istiyordum nasip oldu şükür ama hayal gibi ♥️ Rabbim kucağımıza almak nasip etsin 🙏🏻