yeşim hanım var medar hastanesin de aldığı parayı hak ediyor çok ilgili herşeyi en güzel şekilde anlatıyor ben bir düşük yaptım yeşim hanım gitmeden önce adatıpa gittim gitmez olaydım aynı şekilde kadın doğum hastaneside öyle kan uyuşmazlığım vardı ve kimse hiçbir şey yapmadı devlet hastanesinden şu cümleyi dedi bizde iğne yok vuramayız dedi ve bizde yeşim hanıma gittik iyiki de gitmişim şimdi yine hamileyim kesinlikle yeşim hanımdan vaz geçmem