Annesininbitanesi1 Bayraktarn bende öyleyim valla 34+4 oldum zor geçiyor ve çok sabırsızım sonlara doğru zaman hiç geçmiyor sanki
H_myra1 Bayraktarn yok bacım yok yanlız degilsin 35+0 oldum bende bir an önce dogum zamanın gelsin istiyorum 3.gebelim
dilanmamiras02 Bayraktarn Maalesef zaman durmuş gibi ağırlaştıkça hareketler azaldıkça ağrılar çoğaldıkça insan bir an önce çıksın istiyor
Nevarebeka Bende bugün 36 oldum sabırsızlanmıyorum ama ilerledikçe korkmaya başladım bişey olacak diye bebeğime diye
Bayraktarn Nevarebeka korkma Allah’ın izniyle sağ sağlim kucağımıza alırız inşallah, ben nasıl olacak diye korkuyorum
Nessert 36+5 benimde ve aynı şekilde benimde. İlk zamanlar ayda bir kontrole giderken nasıl sabrediyormuşuz bilmiyorum, haftalık doktor kontrol günü bile gelmiyor sanki
H_myra1 Nessert birşey sorabilir miyim nst ye kaçıncı haftanızda girdiniz benim 3.gebeligim ama inanın hatırlamıyorum en son dogumun üzerinden de 2 sene geçti 🙈
annesi_ Annesininbitanesi1 34+5 haftalığım zaman geçmiyo gerçekten durdu sanki biran önce doğurmak istiyorum 😄
annesi_ H_myra1 34+3 te girdim bu cumartesi artık her hafta giricem galiba bide her hafta çağırmaya başladı zamanda geçmek bilmiyo 38 .haftada sezeryan olucam gün sayıyorum resmen
Nevarebeka Bayraktarn Bayraktarn benim çok şükür öyle bi korkum şimdilik yok tabi o an gelince me yaparım bilmiyorum hayırlısı olsun insallah hepimiz için
Annesininbitanesi1 Bayraktarn hergün konuşuyorum oğlumla kendini doğuma hazırla diye sağ saglim kavuşsun bütün bekleyen anneler bebeklerine inşallah canım 🙏❤️
H_myra1 Bayraktarn bulantılarım mide yanmlarım bel agrılarım 2 yaşında hareketli bir bebe 8 yaşında tripkolik bir kızım o yüzden bir an önce dogurmak istiyorum ki bedenen saglıgım yerinde olsunki hepsine koşabileyim😅
EbrarEmrah Bayraktarn ben de 36+2 yim 40. Haftaya kalcam diye korkuyorum inşallah 38 de falan gelir minikler🙈
Bayraktarn EbrarEmrah en doğru zamanda gelsinler inşallah çokta küçük olsun istemem ama sabırsızlanıyorum da kilosu nasıl bebişinizin