Sdashn YeniAnne000 canım ben kolanda döküp tülbent ile sıkıyordum alnımı yada en kötü bir Parol için diyorlar
12mommy YeniAnne000 yanı bende 1 parol içiyorum pek fayda etmiyor ama etmeyince boynumu sıcak suya tutuyorum basimi baglayip ışıksız yerde yatıyorum
Taylinnn YeniAnne000 canım benim migrenim var o yüzden sık sık başım ağrıyor migren taşı çok rahatlatıyor ama illa migrenin olması gerekmiyor çok rahatlatıyor bide tülbente lokanta döküp karabiber döküyorum üstüne aşırı iyi geliyor yakıyor ve rahatlatıyor
Sdashn YeniAnne000 bende senin gibi içmiyorum katlanıyorum tülbente bol kolanya dök birde alnına iyice sık bana babaannem öğretti iyi de geliyor 🌸