Hayallerim95 benim bebeğim nisan doğumlu, biz bu aylarda yavaş yavaş bişiler almaya başlamıştık şubatta son alınacakları aldık artık, doğuma yakın kıyafet ve elzem şeyleri sona bırakmamaya çalışın derim, ama şubatta da gerçekten inanılmaz indirim yapıyor e bebek, zaten bebeğin ihtiyaçları hiç bitmiyor o dönemde de mutlaka alınacak şeyler olur siz kendinizi tutmayın şimdiden :)