Burcuoztrkk Aynı ben yalnız degilmisim hiç ama hiç iştahım yok sabah kahvalyı bile edesim yok sadece limonlu su içiyorum mataramın içine iki dilim limon kesip sade su bile içesim yok off nolcak böyle bilmem birde bu zamanlarda haftada iki balık et bilmem ne diyolar inşallah gelişir :(
Dyg34 Burcuoztrkk ya sebze et balık bilmem ne benim göresim gelmiyor adı gecince bile midem kalkıyor vallhı nasıl olcaksa ya elbet açılacak iştah ama tam gelişim cagı ya o üzüyor senide kesin öledir 😔 siz kaç haftalıksınız ufakmı benimki gibi
Ezgi14 Dyg34 uzme sen canini. Bende yeni yeni yiyorum ama yumurta peynir midemi bulanriyo yemiyorum pek saglikli seyler.. Vitamin de aliyoruz.. İlerleyen zamanda her seyden yeriz ins
OktayMeltemSahin Hgemr kimseyi dinleme doktoruna danış ben doktorumla paylaştığımda bana hamilesin diye iki kişilik beslenme sakın fazla yeme dedi insanlar konuşur çok bilmişlik yapar sen takma onları doktoruna söyle o muhakkak bir çözüm üretecektir
Ela61 Dyg34 bugün Dyg34 bugün aynısını ben de düşündüm 13+4 haftalığım ve aşırı iştahsızlık var ve diğer sorun yemek yemeyince midemin bulantısına dayanamayacak hale geliyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun 😪
Yesimalmila Takma kafaya o haftalarda ben de oyleydim 20. Haftaya kadar hatta cok zayiflayip 6 kilo vermistim. Sadece domates peynir meyve suyu sabah aksam. Ama inan bi anda bi acilacak ki iştahın şaşıracaksın sadece kan ilacini ihmal etme halsiz düşmemek için gerisi düzeliyor. Saglikla kavusman dileğiyle