Kızlar bebegim 13 günlük sürekli uyuyor zorla kaldırıyorum o da memeyi aldıgı gibi yine uyuyor bende biberonla süt sayıp veriyorum her sagdıgımda 50 ml falan anca çıkıyor iki gögüsten. 1 buçuk saatte bir vermeye çalıyorum sizce az mı miktarı yani doyuyor mudur sarılık olma ihtimaline karşı doktor emebildigi kadar emzir dedi fakat aklıma takılıyor bu miktar nasıl