MoM173 arkadaşımınki tekli dediğim gibi 6 ay oldu hala çok iyi durumda ben 20 gün önce doğum yaptım o vermişti pompasını ben kendime sonradan aldım içiniz rahat etsin🤗 kendime dolaptan aldım bu arada , piyasa fiyatından baya aşağıda ve yeni bir urundu bence göz atın çünkü çok pahalilar 🙄