Ardeninannesiiii Kızlar çok feci alttan batmalarım oluyor çok agrılı napıcagımı bilmiyorum sizdede oluyor mu bu, zaten erken dogum riskim var sizce bebek dahada mı aşagıya iniyor bilenler yazsın lütfen
Busra25c Ardeninannesiiii Bende 33 haftalık hamileyim dediğin bende de oluyor canım çok kötü bir his sanki bı anda alttan çıkacakmış gibi bı ağrı oluyor ve hep sancım oluyor
Hilal-95 Ardeninannesiiii kafası baskı yapıyodur bnmde öyle nezmndır canm 34 de sancılarm cıktı ama 38 oldum hala gelmedi merak etme sitres yapma zamanında doğar allahın izniyle dopum pozisyonunu alıyor artık
Zeyyyn Ardeninannesiiii bebeğiniz kanalda muhtemelen o ağrı yapıyordur benim 36da başlamıştı ama sizin erken riskiniz varmış
Ardeninannesiiii Hilal-95 inşallah canım benim öyle korkuyorum ki erken doğacak diye Allah hiç birimizi korktugumuza ugratmasın saglıcakla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah😔
Zeyyyn Ardeninannesiiii doğum hemen başlamaz da kiminin o ağrılar erken başlıyor canım benimde öyle olmasına rağmen suni sancıyla 7 saate zor doğurdum
Ardeninannesiiii Zeyyyn hımm ne güzel zorda olsa kurtulmuşsunuz darısı benim başıma inşallah 🙏🏻☺️ Çok yoruldum gercekten bende artık bu hamilelik evresini atlatmak istiyorum