Hanımlar merhabaaaa 2.5 aylık hamileyim 40 kiloda hamile kaldım kilo alamıyorum doktorada gittim ama tiroit bezleri yavaş çalışıyor diye söyledi ne kadar yesem de alamıyorum sizce bunun bebeğe bir zararı olur mu veya ilerleyen zamanlarda kaç kilo kadar alabilirim? Benimle aynı durumı yaşayan tecrübesi olan varsa yazabilir mi lütfennn