Aysegulmesut Arkadaşlar bu aralar yediğim herşey mide yanmasına sebep oluyor ve doktor herşey gayet normal dedi bebeğin dönmüş suyu yerinde kilosu normal dedi 1 haftadır alt tarafıma batmalar hissediyorum 1 veya 2 kez oluyor en fazla ama canımı acıtıyor tepme değil kesinlikle iğne gibi batma gibi normal mi 😏🌸💕
eliferdem Aysegulmesut artık o kadar değişik şeyler oluyor ki vucdumuz da insan korkuyor ağrı sancı oluyor da batma gibi bi durum bende olmdı hiç canım
SedaMetinKizilta Benim de aynı şikayetlerim var ama benim 29 haftadan itibaren erken doğum riskim vardı geçen hafta şiddetli olunca bende söylemiştim doktoruma idrar testi yaptırdı bakteri çıktı normal bol sıvı tüketmemi söyledi
Aysegulmesut SedaMetinKizilta Doktora söyliyemedim normal doğum pozisyonunu almış dedi 2 hafta sonra kontrolüm o zamana doğururum heralde😀
SedaMetinKizilta Aysegulmesut kanala girdiyse artık normal sayılıyor hayırlısı oldun canım inşallah allah tez zamanda kurtarsın 😁
KaderGlserinOk Bugün kontrolüm vardı 35. Haftam yürüdüğümde karnımın alt tarafında baskı oluyor dedim doktora, normal artık biraz idare edeceksin dedi. 34. Haftama kadar çok hafiftim günde 2 saat yürüyordum artık yavaş yavaş hamilelik kendini gösterdi son ay dedikleri gibi kolay geçmeyecek sanırım. Rabbim sağlık sıhhat dayanma gücü versin,herkese hayırlı doğumlar diliyorum.
Aysegulmesut KaderGlserinOk cümlemize inşallah biran önce bebişlerimizi elimize almayı nasip etsin canlar🤗☺️😍