Elifdmr Merhabalar 12. Haftada doktorum kesin erkek dedi cikinti gordugunu gosterdi 2′li tarama testinde 14. Haftanin basinda kiz dendi🥰 Ama kesin değil dedi. Yaşayan oldumu benzer durumlar? Hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza İnşallah 🤍
mmerveecetinkaya Elifdmr bende 12 haftdaa tarama yaptırdım doktor daha erken cinsiyet için dedi 14 üncü yada 15 inci haftada gel bakalım dedi
505050 Bende 2 li tarama testi yaptırdım cinsiyet soylemiycek mısınız dedim erken daha 16 haftada gel dedi
mmerveecetinkaya Elifdmr bende hiç bir şey alamadım hediye filan miniğime o kadar avm ye gidiyorum hevesleniyorum alıyım diye cinsiyet belli olmayınca kalıyor öyle