GlhanSaykan Arkadaşlar iki gün arayla idrar tahlili yapıldı ilk Tahlilde 7 İken ikinci tahlilde 16 çıktı kanama başlamasından korkuyorum var mı eritrosit değeri yüksek olan
Fasulyeemm GlhanSaykan benimde hem eritrosit hem lokosit 11 cikti yarin doktor kontrolum var cok endiseliym