Ebruuuusalman cire aseptine eski guzel bi marka. Bol su ic, nemli tut yeter. Bence cok para harcamaya gerek yok genetiginde olan çatlıyor. Ben bebek yağı sürüyorum bide arifoglu catlak yağı aldim arada onu sürüyorum 18 kilo aldım hic catlagim yok şükür 🧿