gulsah_2013 Kullandıkça iyiki dersin bende bebek için istemiştim 7kg aldığıma inanılmaz pişman oldum cunku bende camasir asmaktan nefret ediyorum ve sanki çamaşırı disari asıldigında pisleniyormus gibi hissediyordum (evim cok toz oluyor o yüzden çamaşırları daha çok bulasiyormus gibi dusunuyordum) hayirli olsun hic pişman olacagini zannetmiyorum 😃