asyaveannesi9 Merhaba. Aslında 37 haftalık hamileyim ama bebeğim ultrasonda 35 haftaya uyumlu gözüküyor. Fakat doktorum gelişimin de herhangi bir sorun gözükmüyor diyor kızımın kilosu da 2400 gr. Sizce ileride bi sorun olurmu endişeliyim🙄
Kbm Bugün aynı seyi bana da doktorum söyledi. 39+2 im 38+4 gözüküyor. Gerilişim geriliğimi dedim hayır 2500 gr bebekte sağlıklı olabilir. 4000 gr da dedi. Suan bir sıkıntı yok merak etme dedi. Benim doktorum prof. Bu arada😇 endişelenmeyin