Selin12- minikkoalammm ben de iki ker sezeryan ile doğum yaptım ve her ikisinde de çatı muayenesi yapildi
Selin12- minikkoalammm galiba canım bana doktorum yaptırma demişti ama ebe mecburuz dedi eğer açılman varsa seni eve yollayamayiz drdi