minikkoalammm Kızlar sezeryan da çatı kontrolü yapılıyor mu abimin eşi 2. Doğumunu yaptı 2. Doğumum da da çatı kontrolü yaptılar dedi bende sezeryan olucam ilk doğumum olucak çatı kontrolü yaparlar mı
Gunaydis minikkoalammm cuma sezaryen doğumum var hiç bir şekilde alttan muayene etmedi doktorum. Gerek olduğunu düşünmüyorum
Dilaratkn55 minikkoalammm eğer sezeryana karar vermişse doktor yapmaz normal gibi bir düşünceniz varsa yapar
Gizemaksum minikkoalammm Bende sezeryan olucam ama kasılmalarım ve vajinada cok baskı hissettigim icin acilmam varmi diye hem cihazla hemde elle kontrol etti yumusama var dedi sezeryan tarihini erkene cekmeyi dusunuyorum dedi
minikkoalammm Gunaydis bana da tuhaf geldi o öyle söyleyince çünkü bende sezeryan da alttan muayne edilmiyor diye biliyorm bende
minikkoalammm Dilaratkn55 ama normalde sezeryan da yapılmıyor dimi yani bende öyle biliyorum ama yengem öyle söyleyince burda danışıp sormak istedim
Dilaratkn55 minikkoalammm sezeryanda yapılmıyor canım doktor büyük ihtimal normal doğuma engel bişey varmı yokmu die bakmıştır sonrasında sezeryan karar vermiştir
Petyynut 2 hafta sonraya gün verdi doktorum bebeğim ters ve kendi isteğimle zaten sezaryene karar vermiştim o yüzden çatı kontrolü yapmadı
minikkoalammm Petyynut bende kendi isteğimle sezeryan olmak istiyorm her kafadan bir ses çıkıyor kaynanam eltim normal ol diye tutturdu annem de sezeryan ol diyor bende sezeryan istiyorm
Petyynut minikkoalammm bırakın kim ne derse desin insan kendini bilir içinizden geçen hangisiyse o doğum şeklini seçin kime ne
Heather minikkoalammm 2. Doğumum ilkinde çatı muyenesinden 2 gün önce doğum yaptım zorunlu sezaryen oldu, son kontrolde dr çarı muayenesi yapar bi bakarız dedi ssvd istediğimi söyleyince🤷
Merveee34 minikkoalammm evet canım benim 4 seZaryenim var . 2.3.4 hepsinde de alttan muayene yapıldı nstde sancılarım çıkıyordu çünkü .açılma var mı yok mu diye bakıldı