Kızlar 3 aylık oğlum var ve hemen doğumdan sonra hamile kalmışım 3 aylık korunma iğne yaptırmama rağmen 😞zaten oğlum çok küçük 2. Çocuğu düşünmüyordum öyle kara kara düşünüyor ağlıyordum eğer tekrar hamileysem diye 😢 meğerse bebeğim o korunma iğnesinden zehirlenmiş ve 40ım çıkar çıkmaz hamile kaldığım için tutunamamış ve yarın genel anesteziyle kürtaj olacağım. Varmı genel anesteziyle kürtaj olan tavsiyeniz nelerdir lokal mi genel mi sizce çok korkuyorum tecrübelerinizi paylaşır mısınız