Bebek2006 2 gün önce testim çift çizgi çıktı ancak bugün doktora göründüm alttan muayne etmesine rağmen bebek yok dedi
T1996 Bebek2006 hemen hevesinizi kırmayın doktor beta hcg baktı mı? Görümcem beta 1000ken ne karından ne vajinadan göründü kese ama dört gün sonra direk karından göründü 😍 doktor istemediyse de siz hemen bi hastanede beta hcg verin eğer 10un üzerindeyse hamilesiniz hayırlı olsun♥️
T1996 Bebek2006 kese bazı kadınlarda beta 3000 olana kadar gözükmüyor, benim 1871de öğrendim ve gözüktü o gün ama ben geç öğrendim gebeliğimi, idrar testi kolay kolay hatayla çift çıkmaz kendinizi üzmeyin olur mu
mathildaa Bebek2006 betaniz bi çıksında 1500 uzeri gözüküyor kese genelde. Insallah iyi haberlerini aliriz