Ceylin680 gurbetcikizii Eger bebeğin aciksaydi seni mutlaka uykumdan ederdi .bir de karın üstü yattiginizda mutlaka tekmeler pozisyon deistirdi.bence herşey yolunda
Ceylin680 gurbetcikizii benimki beni zorla uyandiro yok susadım yok aciktm sağa dönüyom vuruyor sola dönüyom hopluyo normalde ben yatınca sabaha kadar kıpırdamadan uyurdum
gurbetcikizii Ceylin680 benimkide beni uyandırıyor geceleri bazen sonra ben ya düz yatıyorum yada yan dönüyorum ozaman duruyor ama açlık vs gibi bişey hissetmiyorum açıkcası