Merhaba anneler daha 37. Haftamdayim bebek bayadir pozisyon almış bekliyor geceleri belimde kasıklarımda çok sancım oluyor on gündür ama gündüz yok o sancı bu ikinci hamileliğim ama ilkinde böyle değildi bugün iki km kadar yol yürüdum eve zor geldim bebek bacaklarimin arasından kayıp dusecekmis gibi aniden kasıklarıma sancı giriyor düzenli de değil var mı aynı durumu yaşayan doğum mu yaklaşıyor acaba yada kanala mi girdi bebek carsamba günü randevum var acile gitmek de istemiyorum oğlumun sınavı var onunla ilgilenip ders çalıştırmam da lazım çok kararsız kaldım ama ayağa kalkınca da bebek sanki düşecek yurutmuyor bile