Yagmur-Umut Onu kullan canım bende kullanıyorum bebeğe daha güzel kan akımı sağlansın diye veriliyor sanırım ❤️ Çok ciddi birşey olsa uyarırdı seni zaten benimkinede farklı bir doktor cok büyük demişti bende sordum anlattı plesenta rahmi kapatınca aslında rahme tutunmamalıymıs yeterince kuvvetli olmadığı için kendini büyütüyormus ki bebek daha rahat beslensin oksijen alsın diye ondan büyükmüş mesela benimki