Esram__bakak Merhaba bugun doktor 32haftalık bebegım gelişme gerılıgı var 1haftalık dedı gecıkme var dedı ayakları kısa falan dedı bu durumu yasayan varmı cok endıselendım
Elfvli Esram__bakak ikinci kızıma hamileyken 2 hafta geriden gittik. Doğuma kadar. 2 haftaya kadar normal diyorlar. 2.670 doğmuştu. Bir problem yasamadik. Ama bacakları kısa vs demiş onu anlayamadım. Sizin yerinizde olsam birkac doktora daha muayene olurdum.
Deletedmom54555 Bizim de 32.haftada kilo olarak bir haftaya yakın geride dedi 😢 1550 gramdı oğlum . Çok üzüldüm ve doktorum sigaraya bağladı 😭 bıraktım tamamen haftaya kontrol var inşallah kilo almış olur . Plesantada direnç varmış benim
Hiranurr00 Deletedmom54555 cnm iki damardami direnc var yoksa bi ganesindemi benimde detaylida sol damarda direnc var dedi
Deletedmom54555 Esram__bakak sigara kullanıyor muydunuz sizde ? Valla iki haftadır sigara içmiyorum bir sürü şey yiyorum pekmez , cici bebe, ballı süt , kefir
Mimik Endise etme canim ya…2 hafra onden ya da geriden gitmesinin normql oldugunu soyluyor genelde doktorlar… Benimde, 18. Hqftamda bebegim 1 hafta ileride gorunuyordu, Simdi 26. Haftadayiz ve haftasinda ilerliyo…
Esram__bakak Mimik gercektenmı sonrasında duzelıyormu 1hafta sonrasında randevu verdı kılosu yerıne gelırse ıyı bısey olmaz ama dedı gerıleme 2haftaya ulasırsa sıkıntı dedı cok stres ettım ne gıbı sıkıntısı olur acab endıselendırdı benı cok aslında ozele gıdıyorum doktorum ıyı ama
Mimik Esram__bakak icini rahat tut ve strea yapma… Burada kalitsal faktorler de etkilidir… Cogu doktor ezberden gidiyor… Baglanti aciliyorsa, bir bak, cok iyi bir doktor..
Deletedmom54555 Esram__bakak ben ne yazık ki kullanıyordum köpek gibi pişman oldum ama bundan sonra inşallah düzelir 😭 sizde sebep neymiş
Deletedmom54555 Gizgizgiz 5 tane civarı içiyordum 😓 doktorum 5 tane içebilirsin demişti . En son iyice azalt dedi ben bıraktım
Gizgizgiz Deletedmom54555 kendinizi suclamayın olucağı varmış burda 10-15 tane içiom diyen var tabiki iyi birşey değil
Helpmee Deletedmom54555 normalde kullanan biri değilim ama ne hikmetse hamilelikte canım istiyordu içsem mi bitane diye düşündüm ama seni gördükten snra vazgeçtim Eğer bıraktıysan merak etme düzelir inşallah
Deletedmom54555 Gizgizgiz evet çevremde de çok var içip doğum yapan 😢 ne bileyim 32. Haftaya kadar hamileliğim mükemmel gidiyordu doktorum bile maşallah diyordu bi anda çıktı bu 😭 rahatladım bende sorun yok diye içtim sigarayı
Deletedmom54555 Helpmee inşallah teşekkür ederim 🙏🏻 İçmiyorsanız içmeyin tabi ben bağımlıydım. Gebelikten önce bir paket içiyordum 😢
Gizgizgiz Deletedmom54555 korkmayın stres yapmayın dediğim gibi neler görüyorum ben yarım paket içiyolar hem doktorunuz 5 taneye kadar vermiş zaten bundan sonra içmezsiniz hem içiniz rahat eder ama kendinizi strese sokmayın daha çok