Elika0 Kızlar şubatta doğum yapacağım inşallah. Yüne alerjim var. Sizler bebeğe yorgan aldınız mı ? Hangi marka aldınız ? Elyaf/boncuk/silikon nasıl bi yorgan tercih etmeliyiz ??
sehrengiz_8 Elika0 canım ekstra bir yorgan almadım uyku setinden çıkan yeter herhalde yaşı ilerledikçe ona göre alırım büyük ihtimalle uyku setindeki de elyaf
derya46 Elika0 ben kalin battaniye aldim yorgan kaynanam almis elyaf olanı diye biliyorum ama kullanmıyorum yorgun, bogulma riski var o yüzden
sevimkelam Elika0 Pamuk yorgan aldım canım markası hibboux modeli de vanilla pamuk yorgan kalınlığını yumuşaklığını çok beğendim ben
zynpada Elika0 canım ben yataş dan dacron95 aldım. Hem yüksek ısıda yıkanıyor hem kurutmaya giriyor. Biz kendimize de kullanıyoruz çok memnunuz. Aklında bulunsun
Sedayaym123 Elika0 0-3 ay aldım ben ıcınde kaymaması icin yoksa kayıp ıcıne girebilir uykuda kollarındanda kundak yapmayı dusunuyorum guvenli uyku daha önemli bence
Elika0 Sedayaym123 tog değeri kaç acaba bende baktım carters ama bulamadım hiç link atabilir misiniz 2 tog 2.5 tog gibi bişey arıyorum
Valeria Elika0 bebeklere 1 yaşına kadar yorgan önerilmiyor, çok tehlikeli. Uyku tulumu tercih edin bence🥰