Ben almadım doğumdan birkaç ay sonra almayı planlıyorum. İlk ayları sling ile geçireceğim hastane çıkışını da yine sling ile yapacağım. Sonrası içinde kullanım durumuna göre karar vericem. Ben her eşyanın her bebek için elzem olduğunu düşünmüyorum. Çünkü her bebeğin ihtiyacı kendine göre. Puset alıp çocuk orada durmadı için kullanmayan da bir çok insan var.