Prenses_annesii06 ben de Aralık sonu doğum yapıcam nasipse, ben hem gecelik hem pijama takımı tercih ettim. İkisi de ince, pijama kısa kollu, gecelik ise yarım kollu. Lohusa takımlarında çok kalın modeller göremedim ben. Zaten evler sıcak oluyor o yüzdne böyle istedim 🥰