EylulHifaa Kızlar 36+4 haftalık olduk bugün 1 haftadır kasılmalarım var karnım sertleşiyor ve kasılıyor doğum belirtisi mi acaba böyle kasılma yaşayıp doğum yapanlar oldu mu
karauzumannesi EylulHifaa bende şurda durayım benimde 2 haftadır aşırı oluo nstde hiç bişey cıkmadı doktor yalancı sancı olabilir dedi ama bu kadar sıkmı oluo bnde 36+0
Aysell88 EylulHifaa benim ki 3. Gebelik 20’lerde başladı bide ciddi bişey olmayınca 2 ayda bir kontrole gittim gidince sordum hepsi normal dedi erken doğum olacak diye korkmadık değilim 38. Haftayı gördük son 10 günümüz 💖 sizde sorun doktorunuza içiniz rahatlasın
Betl EylulHifaa 35 haftalık civarında benimde çok oluyordu nst de sancı çıkmadı 37 olduk gelen giden yok kasılmada kalmadı ya ☺️
Snyrs EylulHifaa benimde göbek deliğimin orda bir anda sertleşme oluyordu doktoruma sorduğumda yalancı sancılar olabilir dedi bu arada 34+5 haftalığım çarşamba günü kontrol amaçlı nstye gireceğim ama doğum yapan kişilerin hep söylediği bel ağrısı kasık ağrısıda olduğu
Zeyfey20 karauzumannesi bende bügün ağrıdan durmadım sancım vardı karnım ağrıyordu ama çok şükür şimdi durdu
Sedefavc EylulHifaa canım bu kasılmalar düzenli mi yoksa arada mi oluyor bu önemli eğer düzenliyse hastaneye bı gidip nst ye gir derim
Sedefavc EylulHifaa ozaman pekte korkma doktoruma sordum bunlar düzenli olursa haberim olsun dedi aralarda olup geçiyorsa sorun değil dedj