Merveomar bende aynı regl gibi şiddetli bel kasık bacak ağrısı yaşadım üç gün aralıksız sürdü geceleri ağrıdan uyuyamadım çok kötüydü dün dayanamadım kontrole gittim doktorum çok normal yeni başlıyoruz daha dedi 😓gerçekten acaba erken doğum riskim mi var diye düşünmeye başlamıştım ama çok şükür her şey normalmiş bebişin ayakları kasığımda olduğu için hareket etmesi sancı yapıyormuş. Şimdi hafifledi ara ara giriyo yine ağrısı. Yine de içinizin rahat etmesini istiyorsanız bi doktorunuza danışın