@AnneBebek0 bebeğinin kilo alması iyiyse sütün yeterli sayılır ama gazlı olduğu içinde emerken ağlıyor olabilir önce Bi göğsünü sonra diğer göğsünü ver emzirirken göğsünü elinle makas yaparak tutma ozaman sütün akışını engellemiş oluyorsun elinle c şeklinde yaparak tut göğsünü ver bebegine bol su iç hala ağlamaya devam ederse mama ver ama biberon tercih etme meme reddi yaşayabilirsin